چگونه برای کنترل پروتئینوری در نارسایی مزمن کلیوی؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای کنترل پروتئینوری در نارسایی مزمن کلیویمدیریت موثر توسعه پروتئینوری برای نارسایی مزمن کلیه و پیش بینی کمک را کاهش می دهد. با این حال، بسیاری از بیماران مبتلا به nedostatochnosyu مزمن کلیه از نحوه مدیریت پروتئینوری آگاه نیست

پروتئینوری سرعت بخشیدن به نارسایی مزمن کلیه

پروتئینوری طبیعی برای علائم بیماری کلیوی، و بیش از حد پروتئین بانک فدرال در خون نیست. کلیه درگیر در تصفیه خون، که در طی آن زباله است مرخص شده و ذخیره شده مواد غذایی است. کلیه فیلتراسیون گلومرولی از طریق تابع فیلتر غشایی انجام شده است، اما این غشاء آسیب پروتئین اضافی postupet در اشکال ادرار و پروتئینوری.

پروتئینوری یکی از علائم برای povrazhdeniya کلیه است. با این حال، برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه به نظر می رسد پروتئینوری. اگر به موقع و موثر کنترل نیست، بیشتر و بیشتر پروتئین خواهد نشت و آسیب کلیه ها بیشتر و جدی تر تبدیل خواهد شد. بنابراین، اگر چه پروتئین به علت آسیب دیده غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی رخ می دهد، به نوبه خود، شتاب پیشرفت بیماری.

چگونه برای مدیریت پروتئین برای نارسایی مزمن کلیه؟

برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه ها به طور موثر درمان پروتئینوری، بنابراین مواد غذایی و درمان مورد نیاز است مورد نیاز است.

وعده های غذایی: مصرف پروتئین ممکن است naguzku کلیه در نتیجه افزایش منجر به ضرر و زیان های جدید در کلیه ها، و بیماران مبتلا به neobhdimo مزمن نارسایی کلیوی از مصرف پروتئین آلی. اما برای بدن ما به پروتئین نیاز دارند، و بیماران می توانند برخی از پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند تقاضای فیزیکی ما را برآورده و در نتیجه تولید زباله کمتر مصرف می کند. در زندگی روزمره ما، پروتئین با کیفیت بالا در گوشت بدون چربی، ماهی، سفیده تخم مرغ و شیر یافت می شود.

درمان: نارسایی مزمن کلیه، نشت پروتئین در ادرار به دلیل غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است، به طوری که بازسازی غشاء فیلتر آسیب دیده با داروها، به عنوان طب چینی مهم است. در حالی که آسیب کلیه تعمیر، پروتئین نشت و پروتئینوری تحت کنترل آورده موثر متوقف می شود.





:: برچسب‌ها: CKD,پروتئینوری ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: